Naast het helpen van onze klanten via verschillende kanalen, ben je bij Home Design Shops 20% van je tijd actief met projectwerk. Je werkt dan samen met andere collega’s van verschillende afdelingen aan een project. Bijvoorbeeld met collega’s van Marketing, Assortiment, Sales of IT.

Wij vinden dit erg belangrijk omdat deze projecten bijdragen aan het continue verbeteren van de klantbeleving. Deze projecten maken bijvoorbeeld onze websites duidelijker, zodat klanten minder vragen hoeven te stellen. Proactieve klantenservice zou je kunnen zeggen. Je werkt aan klantbeleving, vandaar de functienaam: “Medewerker Klantbeleving”.

Concrete voorbeelden van projecten waar je aan zult (mee)werken:

  • Brainstormen over het verbeteren van de klantbeleving van een productgroep;
  • Analyseren van klantvragen rondom een productgroep;
  • Optimaliseren van productinformatie samen met je collega van assortiment;
  • Verbeteren van de e-mail sjablonen die onze klanten ontvangen;
  • Optimaliseren van werkwijzen om onze klanten nog beter te kunnen helpen;
  • Brainstormen en ontwikkelen van acties (zoals bijvoorbeeld Black Friday);

Je draagt dus direct bij aan de ontwikkeling van Home Design Shops.
Is dat een uitdaging die je past? Ga terug naar de vacature en solliciteer!